PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKYBRNO A OKOLÍ BESKYDY a VALAŠSKO - turistický subregion POODŘÍ - turistická oblast TĚŠÍNSKÉ SLEZSKO - turistická oblast OSTRAVSKO - turistická oblast OPAVSKÉ SLEZSKO - turistická oblast JESENÍKY - turistická oblast HLAVNÍ STRANA Okres Bruntál (region NUTS 4) Okres Karviná (region NUTS 4) Okres Ostrava (region NUTS 4) Okres Frýdek-Místek (region NUTS 4) Okres Nový Jičin (region NUTS 4) Okres Opava (region NUTS 4) Okres Bruntál (region NUTS 4) CZECH REPUBLIC REGION POODŘÍ REGION SLEZSKÁ HARTA ODERSKO BESKYDY-VALAŠSKO DESTINAČNÍ MANAGEMENT MORAVSKOSLEZSKÝ
Čtvrtek 28.03.2024
Vyhledávání
  Vyhledávací centrum
Moravskoslezský REJSTŘÍK
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Moravskoslezsky kraj
Moravskoslezská nej
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
Turistické regiony ČR
Turistické oblasti ČR
Pohádkové regiony
Destinační management MSK
Klastr cestovního ruchu
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality
Kalendář akcí v kraji
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Veletrhy a výstavy
Kongresy a konference
Lázeňství
  Lázeňská zařízení
Zdravotní pojištění
Turistika a volný čas
  Informační služby
Kultura a zábava
Hrady a zámky
Památky a architektura
Sport a relaxace
Agroturistika
Pěší turistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Zimní sporty
Klub českých turistů
Sdružení a spolky
Cestovní kanceláře
Folklor a tradice
  Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Příroda a její ochrana
  Přírodní zajímavosti
Chráněná krajinná území
Naučné stezky
Ubytování a stravování
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, motoresty
Penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Další stravování
Gastronomické speciality
OBCHOD A SLUZBY
  Služby motoristům
Služby
Obchod
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti k prodeji
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba
  KLACR.cz, Moravskoslezský klastr cestovního ruchu

Informační hlasová schránka - rozšíření služeb klientům

ŠPINDLERŮV MLÝN. Turistické informační centrum ve Špindlerově Mlýně je pro provozovatele telefonní informační linky která umožňuje získávat informace o Špindlerově Mlýně 24 hodin denně pomocí tlačítkového telefonu s tónovou volbou.
Hlasová schránka obsahuje jednak základní informace dlouhodobějšího charakteru o historii Špindlerova Mlýna, poloze a dopravní dostupnosti, možnostech kulturních i společenských aktivit, dále pak aktuální informace (dle potřeby denně obměňované), o počasí, provozu lyžařských zařízení, stavu sjezdovek, obsazenosti parkovišť a dopravní situaci na místních komunikacích.
Hlasová schránka je členěna do struktury "stromu”, kde je v úvodu nabídnuta volba jazyka (ČJ, NJ, AJ), následně pak tematické okruhy informací:
  • Aktuální informace,
  • Obecné informace a historie města,
  • Zimní, letní aktivity,
  • Služby a zábava.
  • Ubytování ve Špindlerově Mlýně s možností (je-li voláno z faxového přístroje) získat faxový přehled ubytovacích zařízení: hotelů, penzionů, ubytování v soukromí i turistických ubytovnách, autokempů včetně kontaktů.
Zřízení informační hlasové schránky je kvalitativním i kvantitativním rozšířením služeb, které přináší výhody klientům turistických informačních center - dostupnost služby 24 hodin denně i pro více telefonních účastníků, možnost efektivního získávání informací včetně faxového seznamu ubytovacích zařízení - tak provozovateli - snížení zátěže pracovníků turistického informačního střediska při rutinním zodpovídání telefonických dotazů. Zbývá více prostoru pro práci s klienty v přímém styku. Sníží se náklady i pracovního času na rozesílání "ubytovacích katalogů”.
Součástí služby pro provozovatele je výkaz o provozu linky, který poskytne dokonalý přehled, o které informace byl největší zájem a mnoho dalších statistik včetně časových.
Na základě těchto údajů je možno operativně modifikovat strukturu poskytovaných informací dle zájmu klientů.
Zřízení infolinky předcházela důkladná příprava spočívající ve zpracování podkladů pro jednotlivé okruhy informací včetně jejich logického členění pro namluvení profesionálními "spákry” (v cizojazyčných verzích rodilými mluvčími) a zejména v široké propagaci této nové služby, což je déletrvající úkol.
Dosavadní provoz informační hlasové schránky lze na základě zpětné vazby (výkazů o provozu) hodnotit jednoznačně pozitivně. Zájem o tuto službu má vzestupnou tendenci. Nejpožadovanějšími jsou aktuální informace ve všech jazykových verzích. Zaujala-li vás tato možnost získávání informací, vytočte telefonní číslo
Po poslechu informací o Špindlerově Mlýně bychom uvítali vaše postřehy a připomínky, které bychom využili k dalšímu zkvalitňování našich služeb.

Ota Černý

Poznámka:Vyzkoušela jsem si na uvedené číslo zavolat. Informace byla perfektní. Momentálně bylo tři pod nulou, zataženo, na hřebenech 210 cm sněhu, ve městě 130 cm, vleky v provozu atd. Mně osobně takovýto druh informace plně vyhovoval.

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

SOUVISEJÍCÍ TISKOVÉ ZPRÁVY A ČLÁNKY

Zveřejněno 15.03.1999
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA